Маркетингові комунікації

Якщо Клієнт дійсно зацікавлений в успішності своїх брендів, йому слід уникати рекламних експериментів. Помилка в маркетинговій стратегії може призвести до повного фіаско не лише окремого продукту, але й у цілому підірвати репутацію компанії. Тільки грамотно підібрані маркетинг-інструменти дозволять прийняти єдино правильне рішення в управлінні бренд-політикою.
 

Тетяна Голуб, директор «NEW VIVO»

Маркетингові комунікаціїГрамотний маркетинг – головна умова успішності будь-якого проекту. Це відомо всім, хто хоч раз пробував себе у бізнесі.

«NEW VIVO» надасть професійну допомогу на будь-якому етапі просування вашого бізнесу: від досліджень конкурентного середовища до реалізації стратегічних планів і створення успішного бренду.

Для успішності ваших проектів ми проведемо маркетингові дослідження і зробимо аналіз бізнес-середовища, запропонуємо ефективну рекламну кампанію і програму просування брендів на ринку, підберемо інструменти крос-маркетингу, за необхідності організуємо ребрендинг, задіємо техніку New Media Marketing і допоможемо розібратися з медіаплануванням.


Внутрішньокорпоративні комунікації
Еvents & BTL-communications
Консалтинг
Стратегічні комунікації
Технології